Cara-cara menggunakan HeDo Air Freshener :D

Dah berapa lama saya tak update ya? 


Hai dan assalamualaikum semua :D, rasanya dah lama tak tulis apa apa dekat blog ini. 

Untuk harini ini saya akan tunjukan dekat awak semua gambar setiap sisi HeDo Air Freshener. Biasa saya letak gambar kurang real kan? Tapi harini ini sebab saya agak rajin heheh, saya gigih ambil gambar HeDo. 


Ini bahagian hadapan HeDo Air Freshener. Cantik kan?


Ini pula cadangan tempat yang awak boleh letak HeDo Air Freshener ini. Yang bagusnya dia siapletak gambar tau. Grafik HeDo memang awesome :D 


Inilah bahagian quote yang saya pernah cerita dekat posting lepas tu. Setiap HeDo Air Freshener ada quote yang berlainan. Tu la saya kata kotak dia jangan buang, sayang tau kalau buang kotak yang ada quote cantik dan best ini. Ingat jangan buang kotak dia ya. 


Ini pula QR Code, kalau awak scan boleh menang hadiah tau. Tak percaya? Siapa yang ada kotak HeDo Air Freshener boleh cuba nanti. Dekat sini juga dia sertakan laman web dan media sosial HeDo Air Freshener, boleh lah tau perkembangan produk ini. Mana la tau nanti ada bau baru keluar :D


Dan ini, bahagian yang paling penting dekat kotak ini adalah......
Cara-cara membuka dan menggunakan HeDo Air Freshener. Jangan risau, gambar ni dah siap tunjukkan ada 4 cara untuk buka HeDo ini. Takda la nanti rasa confuse macam mana nak buka. 

Itulah rupa sebenar HeDo Air Freshener yang saya rajin promosikan supaya anda semua rasa nak beli. 

Jangan lupa harga sekotak HeDo Air Freshener hanya RM 10.00 sahaja. Jom cuba hari ini, dijamin anda suka :D

Sebelum saya tamatkan tulisan hari ini, saya ada buatkan satu video cara-cara membuka dan menggunakan HeDo Air Freshener ini. Boleh la awak tengok macam mana nak buka semua tu. Harap video ini membantu dan menarik minat awak untuk beli HeDo Air Freshener. 



Bye, 
Maizura






Comments

Popular posts from this blog

Nak bagi siapa?

Wanginya Bahagian 2 :D

Jom tengok :D