Jom tengok :D

Saya ada buat banyak poster tau

Untuk kelas ini saya perlu buat soft sell untuk jual HeDo Air Freshener ni. Disebabkan dekat Facebook tak ramai tak tengok, saya nak letak dekat sini. 


Poster yang saya buat ini bukan pasal HeDo Air Freshener sahaja, saya selitkan maklumat yang saya rasa bermanfaat. Enjoy :D


Ini  gambar semua produk yang ada dalam HeDo Air Freshener ini. 


Nasihat tentang senaman hahah. 


Ini pula kata-kata hikmah yang saya ambil dari Google hehe. Tapi kalau awak faham quote ini, awak hebat. 


Mesti ada yang tanya kenapa kalau nak jual produk, kenapa kena ada poster? Okay kalau nak tahu poster, quotes dan gambar adalah salah satu cara untuk mempromosikan produk kita. Ini kita namakan dia sebagai soft sell. Tak semestinya kita cakap pasal produk sahaja. 

Ini sahaja posting harini. Saja nak update perkembangan saya sebagai dropshipper dan pelajar untuk kelas Berniaga Tanpa Modal. 


Bye, 
Maizura


Ini kotak untuk bau vanilla, yang saya kata sesuai untuk lelaki kacak dan muka manis macam gula :D


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Nak bagi siapa?

Wanginya Bahagian 2 :D